درپوش پروفیل 40 میلی متور توخور مناسب پروفیل های سبک بسته یک عددی

این درپوش های برای پروفیل های سبک 40 میلی متر توخور کاملا مناسب است. این درپوش مناسب برای میزها،داربست ها، و اجسام تیز و موارد مشابه دیگر می باشد. تا جان انسان را از ضرب دیدگی حفظ کند و همچین زیببای محیط را نیز تامین و ایمن نگه دارد.

ادامه مطلبنمایش کمتر
6,000 تومان بدون مالیات

مقدار تخفیف

تعداد قیمت واحد شما بیش از
100 5,400 تومان 60,000 تومان
500 4,500 تومان 750,000 تومان
1000 3,480 تومان 2,520,000 تومان
موجود
افزودن به محبوب‌ها0
اضافه به مقایسه0
افزودن به علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

درپوش پلاستیکی گرد با بسته 1 عددی می باشد. ساخت کشور ایران و از نوع مرغوب می باشد. جنس این درپوش ها نرم و منعطف بوده و ماندگاری بالایی دارد. این درپوش مناسب برای میزها،داربست ها، و اجسام تیز و موارد مشابه دیگر می باشد. تا جان انسان را از ضرب دیدگی حفظ کند و همچین زیببای محیط را نیز تامین و ایمن نگه دارد.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

پهنا
40 میلی متر توخور
ترکیب
پلاستیک پی وی سی
خواص
رنگ مشکی
پی وی سی
نظرات
بدون نظر
no comment
کالاهای مشابه
7,000 تومان

این درپوش های سایز 40 میلی متر توخور بوده که برای پروفیل های سبک به راحتی نصب می گردد از جنس پی وی سی نرم بوده و به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد.

4,000 تومان

این درپوش مناسب برای میزها،داربست ها، و اجسام تیز و موارد مشابه دیگر می باشد. تا جان انسان را از ضرب دیدگی حفظ کند و همچین زیببای محیط را نیز تامین و ایمن نگه دارد.

پایه درپوش پلاستیکی سایز 32 میلی متر توخور می باشد. مناسب برای پروفیل های سبک می باشد.

2,900 تومان

پایه درپوش پلاستیکی مناسب برای پروفیل های با ضخامت 18 میلی متر روخور می باشد. جنس کاملا منعظف و نرم می باشد. قابل استفاده در آهن آلات، صندلی ها، لوله های پی وی سی و ... مورد استفاده قرار می گیرد.

3,500 تومان

درپوش پلاستیکی با بسته یک عددی می باشد. این در پوش ها به هیچ وقت شکسته نمی شوند و انعطاف پذیر و نرم می باشد.طول و عرض آن 25میلی متر می باشد. این درپوش مناسب برای میز ، قلاب های تیز و موارد مشابه می باشد. که مانع از آسیب رساندن به فرد می شود و هم چنین زیبایی خاصی به ناحیه مورد نظر می بخشد.

98,000 تومان
  • وجه شود سایز این پلاگین کمری بزرگ می باشد و برای انواع لوله های پی وی سی ، شبکه ها، کانال ها ، نگهدارنده پایه های میز شیشه ای و غیره مناسب می باشد.مناسب برای:لوله های پی وی سی،شبکه ها ، کانال ها، پایه های میز شیشه،

فهرست

چت واتساپ

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم